2013-09-18 @ 15:44:54

Svar på frågor

Cissi om Min ridhistoria
 
Hej! 
Hur har du hittat så många hästar vars ägare har velat att du ska rida deras häst till försäljning? 
bara nyfiken..
 
Jaa du.. Egentligen är det ägarna som har tagit kontakt med mig eller mamma. Dom kanske har sett mig tävla eller hört av andra hästägare att jag rider hästar till försäljning. Jag vet faktiskt inte hur jag har "hittat" dom om jag ska vara ärlig ;) det blir bara av helt enkelt haha
 
 
 
Föresten, glömde att fråga: 
Jag såg dig på tävlingar både ibörjan när du hade Julle (tror jag iaf.) och i slutet... Du hade verkligen gjort ett jätte bra jobb med honom... hur lyckades du? hur fick du honom att förvandlas från en gullig liten tjockis ponny till en gullig liten tävlingsponny?
 
Tack! Allt handlar om att inte ge upp. Efter varje sommar med Julle var det bara att starta om på nytt. Varje gång han gick ut i hagen så blev han en lite bulle igen när jag tog in honom haha.. Men det var bara att kämpa vidare, för det blir ju ingen skillnad om man ger upp. Jag red mycket varierat så att han började bygga muskler istället för att lägga på sig fett. Dressyr, hoppning, markarbete, terräng, skogsturer osv. Med tiden blev han bara finare och finare och till slut så var han en liten gullig tävlingsponny.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0