2012-05-21 @ 10:08:16

Svar på kommentarer

Malin om Svar på kommentar

Jasså, har du varit runt på de flesta klubbarna i VG? För enligt dina resultat ser det ut som du bara har tävlat runt om Skaraborg och varken i Trollhättan eller Uddevalla som du skrev har bra anläggningar?
Jag har iallafall inte träffat på dig på några tävlingar bortåt västkusten som man oftast åker?
Har jag fel?

Svar: Jag har tävlat både i Trollhättan och Uddevalla. Vet inte hur det är med resultat men jag tävlade där för några år sen på en ponny som jag red för han var för svårriden för hans ryttare. Du får tro mig eller inte, det väljer du själv. Jag tävlar inte så ofta på västkusten men har även startat där borta. Du behöver inte ha mött mig för att jag har tävlat där. De senaste åren så har jag inte tävlat så jättemycket, utan mest tränat på teknik och balans. Då har jag tävlat mest runt skövdetrakten.

-----------

Alva om Svar på kommentar

Tycker du om falköping allra mest? Deras underlag är ju kasst! Till och med banbyggarna på deras tävlingar har sagt så, de har inte mätt upp rätt mängd av allt i underlaget utan bara öst på det dom tror är bra. Det är så halt att man knappt vågar rida där inne :o Mölltorp är inte heller bra tycker jag, underlaget i ridhuset är för tungt och ute på ridbanan är det hårt :s Grevagården är den bästa tävlingsanläggningen tycker jag! :D

Svar: Jag tycker om Falköping och deras underlag tycker inte jag det är något fel på. Det kanske är svårt för banbyggaren, det vet inte jag, men jag tycker att deras banor på tävlingar är bra, och jag känner inte att det är halt. Greva har bra underlag, det håller jag med om.


Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, då hade jag fel! Tyckte bara det var konstigt eftersom det inte stod med i dina resultat och där ska ju alla tävlingar vara med. Men som sagt då hade jag fel! :)

2012-05-21 @ 10:26:14
Postat av: Ida

Du har väl tävlat i Skåne också? Har för mig att du var med på en ponnytävling där nere... Har sett dig tävla på en fux, b-ponny i trollhättan?

2012-05-21 @ 10:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0