2012-05-20 @ 12:43:24

Svar på kommentar

Malin om Div III, omg II

Menar inte att vara otrevlig eller något nu men tycker du verkligen att Mölltorp har en bra tävlingsanläggning? :s Isåfall kan du inte ha tävlat på många ställen.., eller har jag fel? Jag tycker Mölltorp, Binneberg och Norrahammar-Taberg har de sämsta tävlingsanläggningarna. Grevagården, Tidaholm, Trollhättan och Uddevalla (utebanan), har bäst tävlingsplatser. Men smaken är olika :) Kul att du fick till en bra runda iallafall! :)

Svar: Mölltorp hade en bra tävling igår! Greva, Tidaholm, Trollhättan, Uddevalla har oxå bra anläggning! Men jag gillar nog Falköping mest faktiskt. De har en stor anläggning med fint ridhus och stor utebana!
Har varit och tävlat på de flesta klubbarna i hoppning runt Västra Götaland men har oxå tävlat på andra ställen. Mölltorp är inte favoriten, men jag tkr att det var ett mysigt ställe och banan var i deras padock, som var lagom stor. Däremot var framhoppningen i deras ridhus, det var för litet tkr jag.. Mölltorp är typ en bra anläggning förr småtävlingar som Gota, men jag hade nog inte åkt dit om det var ngn större tävling ;)



Kommentarer
Postat av: Alva<3

Tycker du om falköping allra mest? Deras underlag är ju kasst! Till och med banbyggarna på deras tävlingar har sagt så, de har inte mätt upp rätt mängd av allt i underlaget utan bara öst på det dom tror är bra. Det är så halt att man knappt vågar rida där inne :o Mölltorp är inte heller bra tycker jag, underlaget i ridhuset är för tungt och ute på ridbanan är det hårt :s Grevagården är den bästa tävlingsanläggningen tycker jag! :D

2012-05-20 @ 14:43:56
Postat av: Malin

Jasså, har du varit runt på de flesta klubbarna i VG? För enligt dina resultat ser det ut som du bara har tävlat runt om Skaraborg och varken i Trollhättan eller Uddevalla som du skrev har bra anläggningar?

Jag har iallafall inte träffat på dig på några tävlingar bortåt västkusten som man oftast åker?



Har jag fel?

2012-05-20 @ 20:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0