2012-06-20 @ 10:48:33

Svar om Ponny Tillsalu!

Anonym om Ponny Tillsalu!
 
Vad tycker du igentligen om den här ponnyn för jag har hört att den är bråkig och rusar. Är det här sant?
 
Svar: Jag tycker inte att Lolipop är bråkig, eller att hon rusar. Hon är lite speciell att rida och är inte lättriden, men jag har inte fått någon uppfattning om att hon rusar och är bråkig. Lollan behöver en lugn ryttare med tålamod att stödja och lugna ner henne. Det går inte att bli arg över att hon gjort något felsteg. Blir hon stressad så ska man bara sätta sig ner i sadeln, kanske prata lugnande med henne.
Lollan gillar att hoppa. Ibland kan hon rusa lite emot hindren, men jag tycker inte att det är sant att hon rusar annars. Hon är pigg och känslig, men hon är inte dum. Är man intresserad av denna ponny så är det nog bra om man åker och provar och skaffar en egen uppfattning ;)
 
Lollipop
Sto -99
Maxad C-ponny
53 000:-
0767651603
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0