2012-05-04 @ 21:38:33

Ponny tillsalu!!

Min kompis Jessica har tagit det svåra beslutet att sälja
sin underbara C-ponny. Det är ett vackert sto med fint
steg. Ta chansen och få en fantasktisk ponny att ha roligt
och framförallt utvecklas med! En ponny som syns på
banan och har kapaciteten i alla grenar för den som satsar!
Står i Skövde, nära Grevagården.
Jag tkr att du som söker ponny ska komma och provrida denna underbara!<3

För mer info kontakta Jessica eller Annicka Andersson,
uppgifter nedan, eller gå in på annonsen!





Kommentarer
Postat av: Malin

Vore ju bra att skriva vad den har kapacitet för. Om du menar hoppning tex, menar du då kapacitet för LC, LB, LA, eller Msv och uppåt eller? Alla har olika uppfattning för vad kapacitet innebär. Kapacitet för mig inom hoppning är Msv, minst LA felfritt. Vad innebär det i detta sammanhanget? ;)

2012-05-04 @ 23:55:42
Postat av: Anonym

Vad tycker du igentligen om den här ponnyn för jag har hört att den är bråkig och rusar. Är det här sant?

2012-06-20 @ 08:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0