2014-01-31 @ 13:40:49

Tävlingssäsongen 2014

Min och Marengos tävlingssäsong 2014 har börjat sent. Ännu har vi inte åkt ut på något men planen är att göra en start i slutet på februari eller i mars. Jag vill inte stressa i år och sabba allt så det går lika dåligt som förra året. Vi ska vara redo och inte tävla "bara för att".

Planen är att åka på lite pay&jump innan jag tävlar på riktigt. Grevagården har en den 11 februari som jag tänkte åka på och starta 70 och 80cm för att leka. Det ska vara rena barnleken för oss och Marengo ska få upp sitt självförtroende. När vi känner oss redo för tävling ska vi starta ungefär fem LD innan vi går vidare till LC och sedan till LB. Allt ska kännas så enkelt och någon placering här och där skulle inte skada. Blir han inte såld innan denna säsongen är slut så hoppas jag på att komma ut på någon LA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kmr hända med bloggen när marengo är såld? ska du byta bloggnamn eller ha kvar samma? :)

Svar: hej, som det ser ut nu så kommer jag fortsätta blogga på Carengo men inget är bestämt:) mvh
Caroline Hoerschelmann

2014-01-31 @ 22:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0