2014-01-25 @ 07:25:00

Hööks Vårkollektion 2014

Vad kan man säga om Hööks vårkollektion egentligen.. Jag är väldigt besviken och kan inte vara den enda som tycker att det blir värre och värre? Först den skitsnygga JH kollektionen med färgerna brun och blå. Efter det kom blå-röd och nu blå-skrikrosa. Big no.
Trots det har jag hittat några favoriter;
 
 
1. RIDBYXA VIRGINIA CRW - länk
Är lite ledsen för att "bakgrundsfärgen" är gråaktig. Hade gärna sett den lite mer grön och inte så stora skillnader mellan färgerna. Dock vet jag inte om färgerna på webbilderna stämmer överrens med hur de är i verkligheten. Därför tänkte jag åka och kolla både färg och passform någon dag. Kanske får ni se den i min garderob trort allt;)
 
2. RIDBYXA EVERETT CRW - länk
Älskar ridbyxor som sticker ut lite och har någon extra detalj. På dettta par var det den vitblåa linjen på höger sida som jag fastnade för. Tyvärr ser passformen lite b ut.
 
3. VÄST SNOOPY SPOOKS - länk
ÄNTLIGEN!!! Spoks hos hööks, I LOVE IT!!!!
Ska man säga något såligt så hade jag önskat fler produkter och finare färger. Lite brunt och svart skulle inte skada.
 
4. UTETÄCKE  PREMIUM TORNADO LITE TERMO MASTER - länk
 
Älskar de blåa detaljerna!! Hade jag säkert haft en häst framöver hade jag köpt detta om jag hade lite pengar över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med försäljningen av Marengo? Har det vart några och tittat på honom? Har det isf gått bra? Har det vart "bra" människor? :) Lite nyfiken :)

2014-01-25 @ 10:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0