2014-01-26 @ 16:17:09

Hemma next

Äntligen påväg hem efter ett långvarigt besök på Ikea. Det blev sjukt mycket shoppande men jag är nöjd med allt! Nästa vecka ska jag börja montera upp min nya säng och ev bord+stolar. Guud vad mitt nya rum kommer bli bra!! Så fort allt är klart lägger jag upp bilder men lite saker som kommer finnas är 160cm säng, litet nattduksbord, högt sminkbord med avlång spegel+ljusslinga och en till spegel vid sidan av. Allt småfix som tavlor, lampor, prydnader mm tar jag i efterhand när vi har flyttat in. Detta blir sketabra, måste bara fixa sommarjobb så jag kan betala allt:)

Kommentarer
Postat av: hanna

När flyttar ni in?

2014-01-26 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0