2014-01-23 @ 21:29:28

Bästa torsdag 23 januari

En av anledningarna till att bloggen har stått stilla är därför att jag ska flytta. Ut ur lägenheten i hentorp och in på en gård som ligger granne med Jutagården och Grevagården. Alltså kommer jag fortfarande bo kvar i Skövde;) Det ska bli såå roligt, jag är hur glad som helst! Närmare kompisar och ponnysarna som numera kommer bo utanför min ytterdörr. Snacka om att drömmen går i uppfyllelse! 

I stallet finns det för tillfället fyra stora boxar men eftersom det saknas sadelkammare så funderar vi på att bygga om en av boxarna. 
Två stora hagar precis utanför fönstret till mitt nya rum och en bra bit skog som tillhör huset.

När jag trodde att det inte kunde bli bättre så fick jag mejl från gymnasiumet Uddetorp som ligger i Skara. I mejlet stod det att jag har kommit in på NIU utbildningen. Man måste bara älska livet just nu

Kommentarer
Postat av: Tilda - TLryttarna

Hej, hoppas du haft en bra vecka hittils. Redan Fredag!

Vi här på TLryttarna vill förbättra bloggen så mycket det bara går. Så det skulle vara SÅ snällt om du ville gå in och skriva en liten kommentar om vad du tycker om bloggen. Om du gör det, skriver vi självklart tillbaka till dig, och ger dig tips om du vill ha!

Skulle vara så snällt, och förlåt om jag verkar jobbig, vill bara höra andras åsikter :)
Kram! //Tilda - TLryttarna

2014-01-24 @ 01:12:28
URL: http://TLryttarna.horseworld.se
Postat av: Emma

Kul att du kom in på utbildningen :)

2014-01-24 @ 18:04:11
URL: http://emmayrttimaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0