2014-02-07 @ 14:15:57

Husägare!

Idag blev jag och min familj stolta husägare! Stolta ägare till gård, till och med jordbruksfastighet!

På söndag är det inflyttningsdag. Jag och en kompis ska bygga min säng på dagen och första natten jag sover där blir sön-mån. Sjukt snälla Frida låter mig ha Marengo på Jutagården under lovet så jag slipper åka till stallet varje dag när jag har gångavstånd till Juta. Marengo och X ska vi inte flytta förrens i mars när vi har kommit in och är klara med allt. Mmm lite planer har vi på g, planer jag gillar;) 

frågan som alla ställer är om vi kommer ha några inackorderingar och svaret på detta är; inte till att börja med men sen kanske vi tar in en. Beror på vad som händer och bestäms :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0