2013-09-03 @ 14:09:00

Svar på frågor om klippmaskinen

Vart köpte du den?
Jag köpte den på hööks, finns att kolla på här
 
Är du nöjd med den?
Den är inte så tyst men jag tycker den klipper bra så ja, jag är nöjd med den. Sladden var lagom lång. Jag tycker att jag fick med allt som behövdes utom en trasa så det var väldigt bra.
 
Låter den mycket?
Ja, när jag klipper måste jag ha hörselskydd eller liknande för efter ett tag så börjar det tjuta ordentligt, speciellt när jag klippte Marengo under magen och den inte var lika långt bort från mitt öra som när jag klipper tex halsen. 
 
Är den tung och klumpig?
Det är klart att den väger lite men absolut inte så att det blir jobbigt att klippa. Jag tyckte att den var smidig för den var inte gigantisk men den hade ett rätt stort skär ändå.
 
Kommer du låna ut den?
Nej, men jag kommer att klippa andras hästar. Så behöver du hjälp att klippa din häst/ponny är det bara att fråga! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My Törnqvist

hur mycket kommer du ta per klippning? har själv ingen haha :(

2013-09-03 @ 22:14:33
URL: http://mytrnqvist.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0