2013-09-28 @ 17:27:22

Fredag 28 = Studiedag

Jo men jag kan inte uppdatera på mobilen och har inte datorn tillänglig dygnet om så ni får ha lite förståelse för den kassa uppdateringen.. I alla fall så kommer ett sent inlägg om vad vi gjorde igår. Det va studiedag så vi sov hos en av mina kompisar. På torsdagskvällen kollade vi skräckfilm, det blev Wrong turn 1 , inte den läskigaste jag sett men den var helt okej (rekommenderar att kolla på någon av dom andra Wrong turn filmerna, finns fem stycken). Vi åt tacos och gjorde lite roliga grejer utomhus :)
På fredagen så vaknade alla vid 9 (!!) och det gick självklart inte att somna om i allt oväsen och när alla grejja o ordnade, så det va bara att dra sig upp. Vi gick ut direkt efter frukost och körde röda-vita rosen (skitroligt haha) och sen gick vi till några halmbalar. När alla förutom jag och två andra åkt hem så cyklade vi till Marengos stall där jag red ett markarbetspass. Berättar inte så mycket om det förutom att han var sjukt stressad och blev jättesvättig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0