2013-09-28 @ 17:43:32

Charlies Monsterrea

Monsterrea, jo visst. Dom hade knappt någon rea alls.. Blev väldigt besviken faktiskt. 
 
Jag hade i tankarna att leta efter senskydd, en väst och ett par läderremmar till sporrarna. Skydden va det ingen rea på, så jag tänkte att det kan jag lika gärna åka till skara och köpa. Däremot fanns det västar på rean, men det va inga som jag fastnade så mycket för. Men efter en sväng i butiken så hittade jag en sjuuuukt fin Spooksväst, mmmmm... Så ja, den köpte jag ;) har letat som en galning hela sommaren efter en så snacka om att jag är glad nu när jag har hittat en, innan vintern också! Sen var det bara sporremmar kvar. Det va inget som jag behövde köpa precis just nu, men så hittade min kompis ett par som såg precis ut som Pioneers crocodile, som jag ska spara pengar till och köpa efter jul. Dom är lackade med exakt samam mönster, mumma! 
 
Väst 1075:-
Remmar 149:-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0