2013-10-28 @ 22:54:03

v.44

Måndag: Skritt
Tisdag: Hoppträning för Erik Berggren
Onsdag: Dressyr
Torsdag: Dressyrträning för Frida Hansson
Fredag: Fälten
Lördag: Tävling
Söndag: Skritt
 
Sista tävlingen lokalt/regionalt i år är planerad nu på lördag. Både jag och Marengo har tagit ut oss helt nu två helger i rad och jag känner att både han och jag behöver en välförtjänt pause efter klubbmästerskapet i hoppning. Är så less på allt runt omkring och vill bara fokusera på mig och Marengo. 
För övrigt så är det en vecka där vi ska jobba mycket med framåtdrivande hjälper och inte hålla igen så mycket. Vi ryttare håller igen på tok för mycket, ibland måste man sluta blomsa och svänga och bara tänka framåt liksom. Så denna veckan kommer bli nyttig på många olika sätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0