2013-10-05 @ 20:45:12

Marengo 5/10

åh det känns såååå bra inför morgondagen! Marengo gick galet bra idag, så bra har han nog aldrig gått i dressyren! Jag började rida fram på fälten för att få honom pigg och framåt. När Marengo var uppvärmd så mjukade jag upp honom i båda varven på en volt för att sedan gå till padocken och köra pogramträning. Han hade ett sånt sug till bettet och sökte sig neråt med en gång. Pogrammet gick bra det med, vi tog det två gånger. Första gången var han väldigt springig i galoppen men andra gången så gick det felfritt. Speciellt höger galopp och fattningen var klockrena! Går det såhär bra imorgon så kan jag inte va annat än skitstolt över min lilla goding<3
 
Längtar tills jag får tillbaka min iPhone, då kommer det många fiiiina bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0