2013-10-23 @ 08:16:59

Marengo 22/10

Padocken var jätteblöt och lerig, och Marengo var pigg som tusan så jag visste redan innan passet att jag inte skulle komma någonstans. Så istället för att rida ett tufft dressyrpass som jag tanken så började jag med att galoppera honom så att han lugnade ner sig. Först då började jag jobba honom lite i skritt och trav. I skritten gick han jättefint men i traven så tyckte han att det var lite läskigt när att lera skvätte, så han trippade mest fram. Hade velat att han skulle få långa och spänstiga steg istället.. I alla fall så skötte han sig bra för att vara en ponny som tror han är gjord av socker, så jag är nöjd. Skritten var riktigt fin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0