2013-10-12 @ 17:57:00

Hopptävling 12/10

Förklass LC
Lagklass LB
 
Förklassen gick jättebra, vi fick ett såntdär onödigt stopp på ett räcke i omhoppningen, och en rivning på sista hindret. Jag vet inte varför han alltid måste stanna en gång, men rivningen fick han för att jag glömde hjälpa honom med taxeringen och vi kom för nära. Men jag var supernöjd ändå. Ett stopp är ju ingenting ;)
 
Lagklassen däremot gick inte alls bra. Marengo var så töntig och stannade en gång på första, en på andra och sista på tredje vilket gjorde att vi blev uteslutna. Satans vad sur jag var på honom! Jag vet ju att han kan, vi hoppar ju högre på träningar hemma utan minsta tvekan.. 
 
För övrigt så kändes det bra, han var inte stressad och het utan mer lugn med alla fyra hovarna på marken. Jag trodde att det skulle gå mycket bättre än vad det gjorde men man kan inte alltid vara på topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0