2013-10-17 @ 07:55:04

Helgens Outfits

Tänkte ha det schabraket som ni ser på bilden på Marengo. Förvånade? haha. Jag tycker att han är så sjuukt fin i brunt men helst skulle jag vilja ha ett brunt anna scarpti schabrak med beige kant. Såg det i Skara hästsports monter på Champion of the Youngsters, höll på att dö typ! 
Han ska ha sin vanliga pullargrimma, benskydd veredus, luvan på bilden och bling pannbandet. mums
 
 
Sen har jag funderat rätt mycket på vad jag ska klä Chempion i.. Men eftersom jag har min svartvita kavaj på Marengo så tänkte jag ta något som passar till det, och som är snygg till Chemps färg på pälsen. Lite färglöst kanske men jag funderar på det svart/vita schabraket som Marengo har på bilden nedan. Vad tror vi om det?
Det blir nog skitsnyggt till hans bruna utrustning!
Träns och sånt bestämmer ju inte jag, men jag funderar på pannband.. Jag har ju bara bling till Marengo, inte för att dom måste ha swarovskipannband men det är ju så snyggt! hmm...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0