2013-10-07 @ 14:01:17

Dressyr KM

tjaa, kan inte säga annat än att förklassen, LC:1, gick sååååå bra! 69,444% fick vi och det gav oss en förstaplacering, snacka om att jag var nöjd!! Tyvärr så var jag inte lika glad efter när det kom fram massa människor som frågade om jag verkligen fick starta KM i LC:1. Slår vad om att ingen hade sagt något om det hade gått dåligt. Snälla lär dom glädjas för andras lycka ibland.. Och inte långt därefter kom det fram att jag inte fick tävla klubbmästerskap i LC för att jag tidigare har fått godkänt resultat, alltså över 60%. Jag trodde att det var så att om man hade fått godkänt (över 60%) i LB så fick jag inte starta LC, precis som i hoppningen. Hur som helst efteranmälde jag mig i LB:1, var helt galet stressad eftersom jag var tvungen att lära mig ett nytt pogram vilket gjorde att hela känslan och glädjen från förklassen var som bortblåst och jag hade svårt att fokusera mig. Vi fick taktinslag i ökade traven och han bytte galopp i höger snett igenom. Fy fan vad ledsen jag blev. Allt som startade helt galet bra blev ett stort platt magplask. Snacka om att jag blev besviken. 
 
Film från LC:1 är på g! :)

Kommentarer
Postat av: Emma Fogelberg

SÅ GALET BRA CARRO!
GRYMT JU. Skit i lb och se bara på lc, grymt ju, grattis till vinsten!

2013-10-07 @ 14:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0