2013-10-16 @ 16:01:56

Chempion

Jag pratade med Frida och Fanny på Jutagården och vi kom överrens om att jag skulle tävla Chempion på GP-kvalet den 19/10 på Grevagården. Jag hoppade honom i fredags vilket gick jättebra, så jag anmälde mig till clear round LC och GP-kvalet som går i LB, som jag bestämt tillsammans med både Frida och Fanny.
Chemp är verkligen så himla fin och jag kommer vara stolt när jag rider honom bland alla andra ponnys på tävlingen! :)
 
From torsdag-lördag så kan jag nästan säga att Chemp är min, om ni förstår mig rätt. På torsdag ska jag hoppa honom i gruppen innan min ordinarie träning med Marengo, på fredag tänkte jag rida ut på honom och efter det ta ett lite lugnare pass på banan för att stämma av allt innan lördagens tävling. Så jag kommer rida honom dagarna innan tävlingen för att jag ska bli lite van, han är rätt annorlunda mot Marengo.
 
Jag kommer alltså starta Chempion och Marengo på Grevagården i helgen. Först Chemp, sen Marengo, Marengo, och sist Chemp. Så det blir fyra klasser för min del, snacka om att jag kommer vara mör i benen.. haha
 
Bild tagen när jag red Chemp i gota -12
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0