2013-10-18 @ 08:06:35

Chempion 17/10

Han gick helt galet bra! Jag är så nöjd. I början så hade jag lite svårt att få fram honom och galoppen var slö. Men sen gick vi igenom sits med Frida och hon tyckte att jag hade hälen för långt ner så att jag inte kom åt med vristen, och att jag hade stigbygeln för långt ut. Ylva lärde mig att ha stigbyglarna ute på tårna, kanske för att överdriva lite så att jag fattade, men nu ska jag tänka på att ha dom på trampdynan på foten istället. Det var lite tufft till att börja med, jag är så van vid att ha stigbyglarna vid tårna att jag gärna flyttade ut dom lite. Men i slutet så gick det riktigt bra! :) Då fick jag verkligen fram honom och vi fick jättefina språng.
 
Övningen var två vanliga räcken snett igenom somo vi skulle hoppa på en åttvolt typ. En rätt enkel men nyttig övning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0