2013-11-09 @ 10:58:07

Lördag 9/11

Äntligen börjar älgjakten gå mot sitt slut och idag ska jag och en kompis rida ut. Vill ta en långrunda och njuta av tiden. 

Jag blev jätteförvånad igår när jag träffade Marengo igår. Efter att ha hållt på och ridit storhästar på 175cm så var Marengo jätteliten. Däremot är det knappt någon skillnad på att rida Divo (storhästen) och Marengo, båda är nervösa och det är samma känsla att rida dom. Den enda skillnaden är egentligen att Marengo är mycket trippigare och har mindre steg. Jag kommer inte ha så mycket bekymmer att gå över på storhäst sen ;) 

Man hade kunnat tro att Marengo va en storhäst om man kollar på denna bilden! Så sjukt snygg är han!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0