2013-11-17 @ 14:28:59

KM 17/11 2013

Klass 1
Awsome! Förutom att han höll på att bocka och stegra innan jag började banan så gick det huuuur bra som helst! Jag fick den där känslan när allt bara flyter på och inget kan stoppa oss, fast han är j*vligt svår att rida. Love it!


Klass 2
Vi fick samma känsla som i klassen innan. Så sjukt bra gick det! Tyvärr slarvade Marengo med bakbenen på en oxer och vi fick fyra fel, men jag är supernöjd ändå! Fina avsprångspunkter och han hoppar ju som en gud! 


Jag är sjuuuukt nöjd över dagen! Marengo och jag slutar denna tävlingssäsongen på topp och laddar om inför våren.

Kommentarer
Postat av: Emma - Mitt liv som ryttare

Kul att det gick så bra! :)
Jag fick med mig en clearroundrosett hem också, våran första, så är nöjd :D

2013-11-17 @ 16:30:57
URL: http://emmayrttimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0