2013-11-02 @ 10:29:56

Lidköping 2/10

Klass 1 - LD
Jag var verkligen bestämd att det skulle gå men ändå fick vi två stopp.. Vet inte vad som händer, han stannar flera meter innan hindren och bara vägrar hoppa.. Men till nästa klass ska det bli jävla anamma, han får hoppa stillastående om han vägrar.

Klass 2 - LC
Skitbra runda! Jag valde ett högre tempo så att han inte skulle hinna tveka. Vi fick en rivning i grunden pga tempot och ett stopp i omhoppningen som var mitt fel. När jag gick banan så såg det ut som vi fick bra med plats men när jag väl skulle rida vägen så var det hur snävt som helst. Han fick inte hinderkontakt och därmed ett stopp. Men jag är ändå huuuur nöjd som helst! Det var en superrunda!

En bra sista tävling för säsongen! Vi slutade inte på topp men vi har en skitbra känsla att jobba vidare på :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0