2013-05-14 @ 07:38:56

Tisdag = Träning

Idag är det tisdag. Tisdag är den dagen i veckan då jag tränar för Frida Hansson på Jutagården. Det är hoppning idag och eftersom Marengo är sjuk så ska jag låna en ridskoleponny. Detta ska bli riktigt spännande. Jag minns inte när jag red en ridskoleponny senast. Jag har två ponnyer det skulle vara roligt att testa, Lord-River och Lowis Silver Rose. Sjukt fina c-ponnys som jag skulle kunna tänka min att ha som mina egna ;) Men självklart är det superroligt att få rida vilken häst som helst! 
 
Lite sitsträning eller banhoppning skulle vara roligt. Kontroll, hitta känslan och behålla den. Jag hoppas att vi ska rida ute i padocken, om vädret tillåter dvs. 
 
Rose
 
River
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0