2013-05-07 @ 11:57:24

Svar på frågestunden

Vem skulle du ta med dig om du skulle åka till en öde ö och bara fick ta med dig en ända person? 
Ingen aning! Skulle vilja ta med många;)

Vad tyckte du om din prao?
Finns ingen bättre praoplats är ghs! :D
 
Snyggaste kille du känner? 
känner många snyggingar;)

Snyggaste tjej du känner? 
kan inte bara nämna en, har många fina vänner :)

Snyggaste schabrak du har? 
Mitt svarta med vit tjock passpoal

Vad tycker du är det bästa med ghs? 
Att man träffar så många goa människor!

Bästa vän? 
Många!

Kan du börja göra vidioinlägg? 
Ja, det kan jag göra

Berätta lite mer om din vardag utanför stallet?
Min vardag består till största del av stallet skolan och kompisar. Ibland blir det små fotbollsmatcher, men  annars hinner jag inte med så mycket. Kan börja blogga lite om mitt liv utanför stallet också, dock finns det som sagt inte så mycket som inte har med stallet att göra;)
 
Hv polo/ Kingsland

Sommar/vinter? 

Bästa parfym (den du använder mest)? 
DKNY rosa apple parfym

Blå/röd? 

Katt/hund

Något du är nöjd/mindre med i ditt utseende? 
Finns alltid saker som man vill ändra med sitt utseénde. Det gäller bara att acceptera sig själv som man är och känna att man är unik. Jag är rätt nöjd med hur jag ser ut.

Vem var den första du var tsm med? 
Viktor
 
vad ska du göra i sommar? 
Har ett hemligt projekt på gång..
Språkresa till England v.26-29
Meetings m.m.

har du någon förälskelse på gång? 
det vet man aldrig ^^

snyggaste killen i klassen? 
ingen aning
 
 
Saknar du Julle? 
något otroligt..

Om du fick bo vart du vill, vart skulle det va?
Skövde eller skåne :)
 
 
vad är det absolut bästa med Marre? 
Att han är så positiv och (nästan) alltid gör sitt bästa

vad är dina mål? 
Att komma iväg på några meetings och bara njuta av ponnytiden
 
vad gjorde att du fastnade för Marre? 
Allt klickade direkt, han var min drömponny helt enkelt

Något du ångrar att du köpt? 
Inget speciellt

Vad tror du att du gör om 20 år?
Om tjugo år lever jag ett lyckligt liv.
 
Hund/häst

Har du pojkvän? 
nej

Beskriv din "dröm" kille, utseende, personlighet osv? 
utseénde spelar inte så mycket roll. Det är insidan som räknas. Han ska vara rolig, omtänksam osv:)

Mössa/keps? 

Hur många djur har ni?
2 katter, två hundar, en ponny
 
 

Kommentarer
Postat av: julle

oooo! hemligt projekt, superhemligt eller kan man få reda på vad det handlar om? :)

2013-05-07 @ 12:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0