2013-05-02 @ 13:05:00

GHS 2013

Resultatet från Ghs 2013;
 
Boots Norton.
Till terrängen.


Nummerlapp KL
Så man slipper sätta nummerlappen i tränsen/förbygeln/stigbygeln
 
Kavaj Charlies
Döör så snygg!! Ser ut som Spookskavajerna
 
Hjälmmössa Treehouse
Eftersom jag inte får rida med bara jw hjälmen (sammet är ej godkänt) så var detta "ett måste". Färgerna är snygga och lätta att matcha till. 
 
Ländtäcke Mustang
så himla smart! Ländtäcke och flugtäcke i ett! Smart och skönt varma sommardagar fulla med blinningar
 
Ridväst Racesafe (köpt på treehouse)
Min gamla gick sönder.
 
Höpåse Hööks
Hööks delade ut gratis höpåsar

Köpte några små svarta saker som man sätter i broddhålen, men tyvärr vet jag inte om jag tappade dem på ghs. Får leta vidare om dem ligger hemma...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0