2013-05-03 @ 10:48:13

Busy

Massa som ska fixas! Jag måste leta upp nummerlappen till fälttävlan som är om två dagar. Prov nästa vecka och läxor som ska hinnas med. Som om inte det vore nog så är det stenhård träning på dressyrpogrammet (fälttävlan debut:1) och lite annat smått och gott. Nu väntar jag också på ett besked, men mer om det någon annan dag. Därför (som ni säkert redan märkt) är inte uppdateringen i topp. Hoppas verkligen att detta bara kommer ta någon dag innan allt har löst sig. 
 
Har fått en fråga som jag tänkte svara på.
Hur går det med ponnyn?
Jo, nu är det så att jag rider bara en ponny för tillfället. Marengo. Den ponnyn som jag red förut var jätteduktig och det hade varit roligt att se hur långt vi skulle kommit, men jag valde att inte fortsätta rida den. Så nu lägger jag istället all min tid på Marengo.
 
Kameran hänger med till stallet idag så att jag (äntligen) får upp lite nya bilder! Den har nämligen varit lite trasig men nu ska jag försöka igen och se om det går bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0