2013-03-13 @ 16:34:00

STOPP!

Nu har jag blivit utsatt för ett ändå lindrigt fall av nätmobbning. Men nu säger jag STOPP!
 
På min andra blogg; http://horseandrider.blogg.se där jag lägger ut saker begagnade saker till salu, har en eller flera personer skrivit omogna kommentarer som 
"vad är det här för skitbild va? ser ut som en navelsträng"
"lindor rimmar på bindor"
"omg vad hassan du e som inte ens har en egen bild. äger du ingen kamera eller? jävla fattiglapp"

"jävla fattiglapp" och "hassan du e" - Sånt här accepterar jag INTE och nu har jag skrivit svar.
Jag hoppas att många av er kommer läsa detta och tar del av det. Länk finns längre ner. 
 
Jag tar ställning mot nätmobbning, för det är INTE OKEJ!
 
HÄR hittar ni inlägget.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilly

Jag håller med till 100%!
Mycket bra skrivet!

2013-03-13 @ 18:57:42
Postat av: Alva

Fy fan! :@@@
Och det där med "jävla fattiglapp äger du ingen kamera" ALLA HAR VÄLL FÖR FAN INTE RÅD MED EN SYSTEMKAMERA FÖR FLERA TUSEN ELLER? Hallå? Vissa har inte ens råd med mat.
Idioter!

2013-03-13 @ 20:12:58
Postat av: Tove

Väldigt bra skrivet! Stackars tjej! ): ): ): ):

2013-03-14 @ 07:55:27
Postat av: leavanny.blogg.se

Jag undrar verkligen hur dessa personer som mobbade Linn känner sig nu när hon har tagit sitt liv. Usch, det är så hemskt :(

2013-03-16 @ 17:07:13
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Gud vad tråkigt att höra, fattar inte hur folk orkar lägga ner tid på att skriva elaka, och sjukt omogna saker, det är skam. Bra skrivet iaf! ;) Och självklart väääldigt bra av dig att säga ifrån då jag inte kan se att du gjort något som är fel :)

2013-03-16 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0