2013-03-01 @ 19:47:38

Shopping i Göteborg

Var i Göteborg idag och kollade i affärer :) Här ser ni resultatet:
 
Shorts 299:- Bikbok
Så otroligt sjukt snygga! Är helt förälskad! Klart skönaste shortsen jag någonsin har haft. Snyggt mönster i fram och svarta i bak. Ska ha dem i sommar med en vit bikinitopp :) Jag tycker att priset var lite högt.. 300kr för ett par short är inte det priset jag brukar lägga ut på ett klädesplagg till mig själv.
 
Klocktröja 249:- Bikbok
Inte min stil riktigt, men det är ju modet just nu och min syster övertalade mig att köpa den. Det jag inte riktigt gillar är blommönstret och volangerna, men den var finare på :) Priset var helt okej för den tröjan. 
 
Shorts 349:- Gina Tricot
Skitsnygga! Sitter riktigt bra, kanske något stora för mig. Jag gillar inte riktigt att det hänger så mycket trådar ibak, jag hade önskat att de var lite kortare men det är bara att klippa lite. Som sagt så brukar jag inte lägga ut 350kr på ett par shorts, men jag hade ångrat mig om jag inte tog dem.
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Shortsen var jätte fina!

2013-03-02 @ 01:01:45
Postat av: julle

som sagt: så himmla schnyggt!!! :P särskilt de första shortsen

2013-03-02 @ 10:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0