2013-03-28 @ 08:07:00

Ny outfit

Igår klickade jag hem ett schabrak och en tillhörande huva. De är i stl full, så det kan vara så att huvan blir för stor för Marengo.. Men jag provar så får jag se. Helst skulle jag velat ha det på lördag men ingen post går på fredag och då har jag bara imorgon på mig, så chansen är inte stor.
 
Schabraket har tre vita passpoaler vilket gör att det får en tjock vit rand på kanten. Även huvan har en tjock kant. Jag tror att Marengo kommer passa sjukt bra i sin nya outfit. Tanken är att han ska ha sina svarta veredusskydd och det vita swarovskipannbandet. En svart spookskavaj eller kopian från hööks skulle vara riktig snygg till! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0