2013-03-27 @ 21:06:00

Hallåhallå

Gud vad jag har saknat att blogga! Bloggen är inte klar än, men det dröjer nog ett litet tag till, men nu är jag tillbaka och jag hälsar både gamla och nya läsare välkomna :) 
 
Mycket har hänt under denna tiden som bloggen har varit lösenordskyddad. Jag och Marengo har utvecklats sjukt mycket under dessa dagar, bla så har vi äntligen kommit igenom vår 1m bana och så har vi kommit jättelångt i dressyren. Jag tycker att vi har bra förutsättningar för tävlingen i helgen! På fredag startar vi LC:1 dressyr och på lördag startar vi 70cm + LC. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du har börjat blogga igen! (:

2013-03-28 @ 11:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0