2013-03-11 @ 19:35:00

Binja 11/3

Marengo fick vila idag och istället red jag min kompis 6-åriga storhäst Binja. Min kompis red sin c-ponny som nyss blivit igångsatt efter en paus. Binja var otroligt fin och riktigt rolig att rida! Hon hade sånt sving och lyft i speciellt traven. Hon var positivt inställd hela tiden och jobbade i form med ryggen. En helt otrolig fin häst och jag kan tänka mig att hon är underbar även i hoppningen. I skritten var hon framme och sökte sig ner i form. I traven så hade hon ett lätt steg och ville jobba. Vi galopperade knappt något men hon var pigg och hade en lyftig och lätt galopp. Hon var en riktig ängel. Hon skulle nog kunna gå riktigt långt om hon kommer till rätt ryttare. Ett fälttävlansämne kanske?
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh vad fin!

2013-03-11 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0