2013-03-07 @ 14:23:40

2013-03.07

Ledsen för uppdateringen, det är rätt mycket i skolan just nu men jag uppdaterar så fort jag hinner. 
 
Idag ska jag fota Marengo i nya pannbandet. Direkt efter ska jag lasta på Marengo på transporten, för det är nämligen träning för Helena i Karleby kl 6. Jag hoppas på lite banhoppning, men helst inga kombinationer eller liknande serier. Igår när jag red för Fanny Nilsson så fick jag ett riktigt bra tips. Jag måste träna Marengo att våga hoppa av och ha en lite längre avståndspunkt än vanligt. Jag kände igen mig direkt i vad hon sa, många gånger som vi har stannat och vägrat ut oss är pga att Marengo inte vågart hoppa av. Så det ska vi fokusera på, mycket träning och lite prat.
 
Ni glömmer väl inte att kolla in Horse and Rider? Nu finns vi även på fb.

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Hej! Vill du vara med i våran bloggtävling där du kan vinna ett Amigo fleecetäcke i valfri färg och storlek? :)
http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment

2013-03-07 @ 18:36:03
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0