2013-06-05 @ 20:40:00

Terrängträning 4/6

Det gick jättebra! Marengo var pigg och skötte sig jättebra. Vi hoppade inte så höga hinder utan högst 80cm. Marengo hade jättefin bjudning och tyckte att det var jätteroligt. Han taggade jättemycket och det blev lite studsigt och bockigt. Det ända som kronglade var när jag skulle hoppa ett hinder som solen lyste på mitt framför oss. Marengo som inte är jättetuff vill inte hoppa hinder som han inte ser och därför var vi tvungna att vänta tills solen hade gått ner innan vi kunde hoppa det. Jag är jättenöjd med träningen. Det gav mycket, jag vet hur jag ska hantera hans energi på rätt sätt och hur jag ska få honom att hoppa tittigare hinder och liknande.
 
Mamma var fotograf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0