2013-06-08 @ 19:10:00

Shopping

 
Nu har jag köpt allt inför språkresan. Klappat och klart helt enkelt :)
 
Min favorit (a) Sjuuukt snyggt med det svarta schabraket och huvan. Mums
 
Snygga och skööna! Dessa + tröjan under
 
Någon mer än jag som är kär?
 
Myysig
 
Varm och väldigt skönt material :) sitter skitsnyggt!
 
Ny terrängtröja vilket var behövligt
 
Höstvantar: Check!!
 
Jättelent meterial! Inga karborreband utan strechigt istället, så jag vill ha det ;)
 
Sitter som en smäck! Vääldigt stilren och snygg.

Kommentarer
Postat av: julle

ojojoj, du kommer va rena modellen jämfört med mig! Vart har du vart o shoppat? Haha, hur ska du få plats med allt i resväskan? + ridutrustning = får bara väga 18/20 kg?

Svar: Gekås;) haha, det löser sig nog!
Caroline Hoerschelmann

2013-06-08 @ 23:33:53
Postat av: julle

Du får ju svara :P

2013-06-09 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0