2013-06-23 @ 20:07:43

Marengo 23/6

Jag tänkte rida på ängen igen men när jag kom till stallet så insåg jag att jag bara har tre dagar kvar med Marengo. TRE DAGAR! Och sen kommer jag inte se honom på tre veckor! Helt galet, hur ska jag klara det? En vecka har varit tufft nog.. 
 
Men nu till dagens ridtur - Jag ångrade mig och red istället ut en längre tur barbacka. Han var jättepigg och småtravade, och några gånger så såg han dessa "osynliga spöken" och började smågaloppera på sidan. Men förutom det så var det en mysig tur i en fin bokskog, magiskt. 
 
Han börjar se ut som en ponny igen och inte som en tunna... :
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Kommer att sakna dig:) ha det så bra älskade vännen!!

2013-06-24 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0