2013-06-04 @ 13:35:00

Håltimma på stan

Kameraladdare. Klantiga jag har slarvat bort min så en ny var ett måste. Nu sitter den på laddning så att jag kan fotografera när vi släpper ihop Marengo med Tambo och Dirina senare idag. 
 
Klocka. Köpt på Ur & Pen med lite rabatt. Så himla snyggt med en vit piké och en klocka, både i skolan, hemma och i stallet ;)
 
Shorta. Lite sommarfärg från Gina Tricot.
 
Shorts. In love. Helt sjukt mysiga! Favoooooriten<3
 
Och en till tröja som jag inte hittade men det är en vanlig beige med uppkavlade armar för 99:- 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte göra en vlogg någon dag??

2013-06-04 @ 14:00:31
Postat av: Moa nordquist

Vilken fin och bra blogg du har carolie!:) kika gärna in på min också:)

2013-06-05 @ 10:15:01
URL: http://moanordquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0