2013-06-04 @ 07:49:55

Glada nyheter!

Sommarlovet närmar sig vilket betyder INGA läxor eller prov! Fast ska jag vara ärlig så har mitt sommarlov redan börjat;) Så, tid över = tid för bloggen! Bloggen startar upp igen, vilket kanske inte var tanken men så blev det.
 
Nåå, vad har hänt under tiden som bloggen vilat? Jo, jag har flyttat Marengo till min kompis stall. Jag kände mig rätt ensam i det stallet han stod i förut då det bara var jag som va där och förutom Marengo så längtade jag inte direkt efter att åka ut. Men nu har jag två andra tjejer i min ålder samt min kompis lillasyster så nu är det full fart och längtan efter stallet är på topp.
Jag och Marengo har även haft vår bästa hopptävling hittils! Några av er kollade på första klassen i videon nedan då jag kom på 3:e plats! Snacka om skillnad mot när jag köpte honom! Inte en enda vägran, bättre än så kan det ju inte bli! 
Min språkresa till England närmar sig med stormsteg! Endast tre veckor kvar innan jag kliver i land på Isle of Wight. Men tyvärr så betyder tre veckor i England tre veckor borta från Marengo.. Fast så orolig är jag inte för jag lämnar honom i trygga händer hos mamma och syster. 
 
 
Ser ni hans frambensteknik? I LOVE IT
Foton av Emma Yrttimaa
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super kul att du börjar blogg igen!!!

2013-06-04 @ 08:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0