2013-06-28 @ 18:29:16

England - dag 2

Regn, blött, kallt - är jag fortfarande kvar i sverige!? Nej usch, hoppas verkligen på att det kommer vara den värsta dagen på resan och att vi inte får uppleva något sånt igen. Vi missade precis varje buss vi skulle ta och när vi väl stod utanför den rätta bussen så körde chauffören iväg utan att låta oss hoppa in. Så taskigt! Som tur var hade vi med oss paraplyn så vi slapp bli dyngesura. Det var en jättejobbig dag. Ingenting fungerade och jag kände att jag lika gärna kunde åka hem. Vi fick ingen fri tid utan bara en halvtimma hemma hos värdfamiljen på lunch, för ledarna hade många "roliga" saker som vi skulle göra, till exempel spring runt på stan och ta kort på vissa saker - i ösregn klockan nio på kvällen. Och när vi äntligen fick åka hem så väntade vi på vår buss, som tydligen inte åker på kvällarna! Istället fick vi hoppa på en annan buss som tar 30 minuter längre. Vi var inte hemma förrens klockan halv tolv, och snacka om att vi är utmattade nu! Så jag skriver inte mycket mer idag, måste verkligen sova.. 
 
bilder kmr snart...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0