2013-06-16 @ 08:02:00

Aachenträns Hööks

Hunter Claridge House
Ett jättesnyggt träns som passar alla typer av hästar. Jag älskar den platta modellen men jag vet dock inte om det kan göra att det blir skav. Nackremen är tjock och svängt för att motverka tryck på känsliga områden, precis som dyon the difference. Jag har varit sugen på att köpa detta till Marengo men eftersom han mestadels går på pullargrimma så har det inte blivit av. 499:- Här
 
 
 
"Ponnyträns"
Inte för att jag är så jätteförtjust i hjärtan och sånt men detta skulle vara jättegulligt på en liten ponny. Hjärtarna ger tränset det lilla extra och jag tyckte att det var fint när det både var på pannbandet och nosgrimman. Inget träns jag skulle köpa till Marengo. 459:- Här
 
 
 
Alectro Gold Medal
Lite tråkigt kan jag tycka. Inget som direkt sticker ut och fångar upmärksamhet. Det känns lite rörigt uppe vid nackremen.. Jag skulle inte köpa detta till Marengo. 659:- Här
 
 
JH Collection
Älskar den breda lackade nosgrimman! Dock känns det som ett dressyrträns och inget man skulle se på hoppbanan. Skulle Marengo bli dressyrponny så skulle detta bli hans nya träns. 599:- Här
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De översta tränsen är dock kopia av ett dyon träns;)

2013-06-16 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0