2013-07-21 @ 21:50:57

Taggad till 100% !!

Gött. Nu har Marengo fått känna på lite kombination, vet själv hur han ska hantera det och vad det är som gäller. Så det känns bra inför Ållympiaden i helgen. Jag vill bara provhoppa kombinationen en gång för att stämma av allt. Men detta fixar VI! "När det uppstår ett problem i en allians bör man avlägsna problemet - inte alliansen" som Maurice Couve de Murville sa. Men nu har jag lärt mig att inte pressa Marengo mer än vad jag skulle pressat mig själv, vi är inte enskilda utan förenade.

Jag ser fram emot mitt och Marengos första lilla meeting, haha även om det bara är en halvtimma hemifrån. Sjukt taggad blev jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0