2013-07-19 @ 22:46:00

Pay & Jump 18/7

80cm och 1m,
Jag kan inte påstå att jag är supernöjd. Jag kände mig inte fullt fokuserad och därför hade jag svårt att hjälpa honom bedöma avstånden. Jag hade behövt en bitchslap haha men ändå. Både jag och Marengo tänkte på allt annat än banan. Nej men så illa var det kanske inte. Fast när vi skulle hoppa kombinationen så stannade vi typ tusen gånger.. Jag vet inte om det var själva kombinationen som han inte gillade eller om det var bilen och hinderställningen rakt fram utanför staketet. Han tvekade hela tiden och vågade verkligen inte. I båda klasserna fick vi stopp, både på första och andra hindret. Men jag vet inte, så svårt att bedöma själv. Hur som helst så kändes resten av banan helt okej, trots att jag hoppade för tidigt och avstånden inte alltid stämde. Men det är ju så att jag inte har ridit honom på tre veckor, kanske var det inte jättesmart att starta två klasser men jag kände att jag måste ha hoppat en meter innan nästa helg. Och höjden var ju inga problem utan det var ju egentligen jag som var det så det kommer gå skitbra
 
Ingenting i livet bara händer. Man måste ha ork att möta hinder och ork att övervinna dem. Ork är att kämpa.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stolt fotograf!<33

2013-07-20 @ 23:22:29
Postat av: Maja*

Stolt fotograf!<33

2013-07-20 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0