2013-07-30 @ 17:26:00

Läger - dag 1

Eftersom gården inte ligger mitt i centrum så har jag inte den bästa teckningen. Men jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan ändå :) men följ mig på instagram annars, där är det enklare för mig att lägga upp bilder osv:) @carolinehoerschelmann

Marengo blev ihopsläppt med en 14 årig jättesnäll haflinger vid namn Pascal. Det klickade direkt mellan dom och jag är så glad att han har fått en kompis som det funkar så bra med.
Vi skrittade ut, alla sju lägerdeltagare + en tränare. Marengo var minst sagt spänd och studsig och ville inte stå still. Men allt eftersom vi red så lugnade han ner sig. Förutom det och att han nästan drog med sig en hel liten björk så skötte han sig jättebra :)

Lite allmän info;
på Stall Liori finns det runt 30 15 hästar, mest haflinger då vår tränare även håller på med avel. Men det finns även höns, kaniner, två får, katter och sjukt söta kattungar som ni kommer få se bilder på!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha gulliga du! Hur räknar du hästarna?! Har ju 15 hästar 😜

2013-08-05 @ 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0