2013-07-13 @ 21:50:13

England - dag 17

Bowling, skola och bio stod på dagens schema. Gud vad roligt tänkte jag! Meeeen bowling är inte min starkaste sida och i början på första spelet var det inte lika roligt längre.. Ni ser ju på resultatet nedan, jag fattar fortfarande inte varför det där klotfan inte åker dit jag vill! Uschuschuschusch. Hate bowling... men roligt sällskap hade jag dock :) Vi var fem svenskar som bowlade på en bana och bredvid oss bowlade fem norskar. Vi tävlade mot varandra - det laget med högsta totalpoäng vinner. Gissa vem som vann? (tänk på att jag var med i svenskarnas lag.....)
Skolan gick fort som vanligt, vi gjorde lite uttalningsövningar och lite lekar på engelska. Jag orkade inte med bio på kvällen så vi drog till stranden i Shanklin där vi gjorde allt förutom att bada och sola. Lite hoppborg, bollar på vatten och mycket mer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0