2013-07-09 @ 00:09:33

England - dag 13

Innan vi åkte till skolan så gick vi till havet. Det var rätt stora vågor och iskallt vatten men jag var trots det i tre gånger och simmade! Resten av tiden gick åt till att sola, jag får ju passa på att bli lite brun innan jag anländer till regniga Sverige igen ;)
 
I skolan så fick vi en ny lärare, Jacob. En otroligt rolig kille, haha de spanska tjejerna i klassen höll på att garva ihjäl sig ! En sjukt rolig dag som jag hoppas få återuppleva på onsdag igen.
Efter skolan så åkte vi hem, åt och sedan åkte jag och Julia till Ryde som det stod på schemat att vi skulle. Men tydligen så hade dom ändrat så att vi skulle mötas i Newport utan att meddela oss två, så det var bara att hoppa på nästa buss och åka en extra timma in till centrum. Men det var det värt, både jag och Julia fick öva på våra frisbeekunskaper där, och kan nu meddela att vi är proffs. eller inte..
 
går inte att lägga upp bilder just nu så ni får klara er utan...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0