2013-07-22 @ 22:22:00

Dagens shopping

H&M 100kr rea
Skitsnygg! Lite genomskilnig och lite längre ibak.
 
H&M 349kr
Äntligen har jag hittat en vit sommarklänning! Nu ska det fotas med Marengo :) Vill ha lika fina sommarbilder som alla andra, om jag vågar mig upp på Marengo utan hjälm och väst vill säga.. Men den är så sjuuukt fin! Sitter jättebra och kostade inte en förmögenhet;)
 
CRW Ridbyxor HÖÖKS 250kr rea 50%
 
Matchar det ursnygga schabraket här nedan. Sitter något tight men dom töjer sig allt eftersom :) jätteskönt material! 
 
Gold Medal HÖÖKS 175kr rea 50%
Ursnyggt! Har sett det på hööks hemsida men där är det inte i närheten så snyggt som irl! 
 
HÖÖKS 99kr x2
Verkligen behövligt nu när Marengo ska använda huva och jag endast har schabrak. Det blåa tex kan jag använda till både mitt JH, KL, Copperfield och många fler schabrak. Hur bra är inte det? Ett schabrak till allt! 
 
HÖÖKS 399kr
Ni som har sett mina nuvarande stigbyglar kan intyga att jag är i stort behov av ett par nya, haha. Tyvärr var dessa 145cm och jag behöver 125cm så dessa ska jag lämna tillbaka och kolla om dom har några kortare. 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Jag gillar hoppbloggar också så ;) Du hade dessutom en väldigt fin blogg :)

2013-07-23 @ 15:32:02
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0