2013-01-30 @ 07:50:00

Pay & Jump 29/1

70cm
Det gick fort, jag hade kontroll osv men va inte så koncentrerad och gav inte 100%.. Vi fick två stopp, ett på en grins och ett på en vanlig oxer (som stod mot massa pratande människor dock). Han ville hoppa alla hinder och tappade fokus.. Det kändes inte riktigt bra och när jag skulle lägga på skänkeln så ville han inte. Svårt att förklara känslan men han lysssnade på skänkeln, fast det kändes som om han tyckte det var ett dåligt val typ.. Man fick välja om man ville hoppa en vattenmatta eller ett vanligt hinder och jag valde det vanliga eftersom vi inte fick till flytet och känslan. 
 
80cm
Det gick superbra! Felfri.Han tvekade lite mot första hindret men jag stöttade honom så vi hoppade över. Han fick riktigt fina språng och den där känslan som vi har haft alla våra nollrundor (och den i falköping med en bom ner). Riktigtriktigt bra känsla dendär rundan! 
 
Vill ni att jag fixar en video så ni får se?
det va ju bara 70 & 80 cm men ändå;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det vore roligt att se(:

2013-01-30 @ 08:21:40
Postat av: Anonym

Det skulle vara jätte roligt om du fixade en film:)

2013-01-30 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0