2013-01-21 @ 11:01:03

Marengo 21/1

haha gud vilken rolig träning det va! Jag skritta bort med Marengo till Jutagårdens ridhus för att köra lite markarbete och bomövningar. Men när jag kom bort så stog det några hinder uppe, varav ett med vattenmatta under, så jag sänkte alla hinder till ca 40-50cm och la över reflexer, presenning (stav.) och massa andra läskiga saker. Jag hoppade fram och hoppade en lite slinga ruunt hindren. Vi fick bara ett stopp, fast då skrittade vi över hindret. Allt flöt på och han skötte sig superbra tills vi skulle hoppa över en orange presenning som jag hade lagt över en grind. Han tvärnitade och hoppade åt sidan flera gånger och jag trillade av en gång. Jag landade på fötter och hoppade upp direkt efter Marre hade lugnat sig lite :)
 
Vi tog inga bilder så ni får nöja er med en jag tog på honom i hagen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0