2013-01-13 @ 11:18:00

Marengo 11/1

Jag hoppade i Jutagårdens ridhus precis efter att lektionerna hade slutat. Sista lektionen hade varit en hoppgrupp så jag bad dem lämna kvar två hinder på ena långsidan. 
Marengo var pigg och framåtbjudande. Väldigt glad och positiv till att vi skulle hoppa. Först travhoppade jag ett hinder i taget åt båda hållen och sen gjorde jag samma sak i galopp. Vi höjde lite (ca 60cm) och jag hoppade det första hindret, gjorde en volt och hoppade igen. Jag hoppade andra hindret och jag la en volt och hoppade även där. Han blev mukare i sidorna och rundare i halsen allt eftersom jag gjorde volterna. 
Till sist höjde vi båda hindren till 1m. Jag och Marengo hoppade det två gånger helt utan problem.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vrf var du inte med och red i våran grupp ist för att rida efter?<3

Svar: Det fanns inte plats i er grupp :)<3
Caroline Hoerschelmann

2013-01-13 @ 11:36:50
URL: http://majanoord.blogg.se
Postat av: Maja

Okej synd <3:)

2013-01-14 @ 17:06:52
URL: http://majanoord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0